miercuri, 5 septembrie 2012

Masca de par Nivea Nutri Cashmere - REVIEW

Mi-am cumparat aceasta masca de par Nivea pentru ca mi se terminase cea de la Anian si pana ajungea comanda trebuia sa folosesc ceva.

Initial vroiam sa o cumpar pe cea de la Kallos cu placenta pe care o foloseam inainte sa o descopar pe cea de la Anian, dar nu stiu de ce m-am hotarat sa incerc Nivea.


Sunt foarte dezamagita, am dat banii degeaba, aceasta masca nu ma ajuta cu nimic, din contra imi face parul sa arate groaznic. Mi-am cumparat-o din DM si a fost in jur de 20 lei, nu mai retin exact.


 Produsul are 300 ml si este recomandat pentru par uscat, tern.
Mod de utilizare: Aplicati pe parul proaspat spalat si masati usor. Lasati sa actioneze 1-3 minute. Clatiti abundent.
Proprietati: - confera parului suplete si stralucire irezistibila
                   - hraneste firul de par fara a il incarca
                   - protejeaza parul de influentele externe nocive


Puncte pozitive:
- consistenta foarte densa
- miroase destul de bine

Puncte negative:
- ingrasa parul foarte repede
- nu confera luciu parului
- varfurile raman uscate si aspre
- nu confera volum parului

 
In concluzie nu o sa o mai cumpar niciodata :( pentru ca am vazut cum arata parul meu, groaznic. Am folosit-o de vreo patru ori pana a ajuns comanda de la Anian si parca pe zi ce trece parul arata tot mai rau. Imi venea sa ma spal pe cap in fiecare zi, asa de repede imi ingrasa parul. Nu stiu pentru ce fel de par se poate folosi, cu siguranta pentru par uscat si tern nu. O am de rezerva dar nu cred ca o sa o mai folosesc vreodata :P

Voi ati incercat-o ?

4 comentarii:

  1. Nu am incercat pana acum masca de la Nivea, doar sampon... ce masca ( din ce ai mai folosit ) ti se pare cea mai buna ? .. as vrea sa o schimb pe a mea si am nevoie de variante :-s

    http://mymakeup-addiction.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai buna si accesibila mi se pare cea de la Anian, Repair and Protect. Nu o sa renunt la ea cred ca niciodata :P
      Am vazut ca este si la oferta impreuna cu samponul.O gasesti aici : http://www.triodeluxe.ro/anian-cosmetice/masti-par/masca-reparatoare
      te pup :*

      Ștergere
  2. Mai bine ti.o luai pe cea de la Kallos :(

    App,te invit la concurs :*
    http://mmmmmmsm.blogspot.ro/2012/09/giveaway-libris.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am regretat si eu dupa ce am incercat-o pe asta. Mersi :*

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...