marți, 30 octombrie 2012

Fard de pleoape Giordani Gold Mineral - REVIEW

Dupa cum v-am mai spus, am cateva produse Oriflame preferate, pe care le folosesc aproape in fiecare zi fara sa imi dau seama, cum ar fi acest fard de pleoape cu minerale de Giordani Gold.


Am cateva farduri in nuante de albastru, iar acesta este unul din preferatele mele, pentru ca este foarte pigmentat si rezista mult.




Puncte pozitive:
- rezista intreaga zi
- este foarte pigmentat
- nuanta din catalog este aceeasi si in realitate
- se consuma foarte putin

Puncte negative:
- pretul nu foarte mic
- apare cam rar in catalog
- un pic cam prafos









Fardul este din gama Giordani Gold Mineral, deci are un pret un pic mai mare decat celelalte produse Oriflame, este 35 lei la pret intreg, eu l-am cumparat la oferta cu 27 lei.






















Este un fard mat, un pic prafos si care are un strop de sclipici, nu se vede foarte tare. Produsul are 2 g, pare putin, dar sigur o sa expire inainte sa il termin. Nuanta pe care am ales-o eu este Saphire Blue, dar mai erau cateva nuante foarte frumoase, sper ca o sa mai apara sa mai incerc una dintre ele.

 
Eu sunt foarte multumita de acest fard si sper sa il mai gasesc in catalog.
Voi l-ati incercat ? Cum vi se pare? 

14 comentarii:

  1. E o nuanta foarte frumoasa:)intradevar pretul este putin cam"piperat".:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi se pare, dar parca nu as renunta la el :P te pup :* :*

      Ștergere
  2. Si eu am unul negru si intr-adevar e de foarte buna calitate, cam prafos, ai dreptate, dar e foarte intens si rezista toata ziua.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu se prea observa sclipiciul, fffffoarte putin :*

      Ștergere
  4. Chiar intensa culoarea, imi place, sa il folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Doar in catalog mai apare din cand in cand, trebuie sa urmaresti catalogul sau poate sa iti verifice cineva daca este cumva in stoc si nu e in catalog.

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...