luni, 1 octombrie 2012

NOTD 7

In sfarsit am reusit sa-mi fac un model pe unghii, pentru ca pana acum nu am avut timp sa le fac decat intr-o singura culoare si m-am gandit ca sunt prea plictisitoare pozele pentru a le pune intr-o postare :))



Nu sunt cine stie ce :P dar nu le-am facut cu roz demult, desi am vreo 7 sau 8 nuante de roz; si bineinteles ca trebuia sa mai pun o culoare pentru ca ma saturasem de ele simple :P














Pentru aceasta manichiura mai simpla, am folosit oja Flormar Supershine, nuanta numarul 33 si oja de pictat de la Kallos nuanta numarul 01.

Au iesit cat de cat dragute, cu pata de culoare argintie :P




Voua cum vi se par ?

8 comentarii:

  1. Ce frumos este argintiul acela!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce intensa e oja aia de pictat, este si pe auriu cumva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult. Era si pe auriu, dar nu mi-am luat atunci pentru ca nu stiam daca e buna. Trebuie sa imi iau acuma ca parca m-as face si cu auriu :P

      Ștergere
  3. Imi place mult oja argintie, si eu imi doresc ceva asemanator, din pacate am cumparat o oja sclipicioasa din care trebuie sa oun vreo 5 straturi...a ta pare mult mai ok...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca e foarte intensa. Trebuie sa am grija sa nu pun prea mult ca altfel arata ciudat :P te pup :*

      Ștergere
  4. Arata chiar bine argintiul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place, l-as folosi la fiecare manichiura dak ar fi dupa mine :D

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...