sâmbătă, 3 noiembrie 2012

BlogAwards.ro ofera premii bloggerilor abonati la newsletter!

Am aflat de acest concurs de la scumpa de Simona si nu am stat pe ganduri, pentru ca imi doresc mult un netbook si cum deocamdata nu mi-l permit, am zis sa particip ca cine stie, poate am noroc .

Puteti castiga :
- un netbook Asus Eee PC cu sistem de operare Windows 7
- 4 stick-uri de memorie de 8GB

Trebuie doar sa va abonati la newsletter si sa completati un formular.
Va puteti inscrie aici: www.blogawards.ro 



Sper sa am noroc, imi tin pumnii ;))
Va pup!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...