miercuri, 7 noiembrie 2012

Castigatoarea primului meu giveaway

Imi cer scuze pentru intarziere, dar cum v-ati inscris destul de multe, mi-a luat ceva timp sa completez listele :P

Au fost 140 de inscrieri, iar listele sunt urmatoarele :




Asadar, random a ales numarul 67 :

 
CASTIGATOAREA giveaway-ului meu violet este :  ANDREEA



Felicitari Andreea, astept sa imi trimiti un mail la : beautyspellblog@yahoo.com cu datele tale in maxim 48 h. Sper sa iti placa premiul si sa il folosesti cu placere.

Multumesc tuturor celor inscrise si nu fiti triste, va mai asteapta o surpriza cat de curand!!!

11 comentarii:

  1. congrats to the winner!

    Follow my blog with Bloglovin
    http://www.facebook.com/elcoffre
    https://twitter.com/elcofre_nicarag
    http://elcoffre.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu ma regasesc pe lista...sau cel putin nu m-am vazut !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot sa cred :(( Imi cer mii de scuze ca te-am omis, nu stiu cum am reusit asta, pentru ca am verificat de trei ori inainte sa extrag castigatoarea.
      Daca nu ma contacteaza castigatoarea o sa refac listele si extrag din nou, iar daca castigatoarea revendica premiul o sa primesti un premiu de consolare.
      Imi cer mii de scuze inca o data, dar din cauza oboselii s-a intamplat asta. :(

      Ștergere
    2. Nu-i nimic...doar ca mi-a placut farte tare premiul concursului, in mod special parfumul( acest lucru reiese si din inscrierea mea la concurs, unde am specificat cat de mult mi-as dori sa fiu castigatoare)..Dar nu-i nimic, se mai intampla, poate data viitoare! Te-am pupat!

      Ștergere
  3. felicitarii,asa premiu frumos si sa nu raspunzi la mail,,,nu stiu de ce se mai inscriu,si eu ca se apropie ziua mea nu castig nimic offf cum este viata asta...:(

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...