vineri, 7 decembrie 2012

Wishlist de Craciun

In ultimul timp nu am avut timp nici sa respir :( si mi-e ciuda ca nu apuc sa mai postez asa des. Mos Nicolae nu a fost asa darnic anul acesta si sper ca Mos Craciun sa isi ia revansa ;)) asa ca va arat ce mi-as dori de Craciun pentru ca se apropie cu pasi repezi.


In primul rand mi-as dori o pereche de botine albastru electric, imi place culoarea asta la maxim si modelul acesta este suuuppppeerbbb.


Cum nu am inca o geanta bej, nu stiu cum am reusit lucrul acesta :P, aceasta ar fi perfecta pentru mine, nici prea mica, nici prea mare.

Si cum niciodata o fata nu are destule haine, as vrea un palton intr-o culoare puternica, am unul galben, dar nu am roz fucsia :)) si acesta mi se pare ideal.

Cosmetice am deocamdata, deci nu am o lista prea mare :P Poate vede mosul si imi aduce si mie ceva.

Voi ce va doriti de Craciun?


14 comentarii:

  1. Imi place paltonasul ! Are o croiala interesanta.
    hmm,nu stiu. Si eu vreau tot o geaca pufoasa sau un palton , ma mai gandesc :d si o pereche de colanti . Ma mai gandesc, lista nu se termina niciodata:)).
    Sper sa.ti aduca Mosu macar o parte din ce.ti doresti
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astea le vreau neaparat, nu vreau sa ma gandesc prea mult ca asa nu se mai termina lista :))
      te pup

      Ștergere
  2. Ce superbe sunt botinele, nu stiu unde le-ai gasit, dar arata intr-un mare fel. Si paltonul imi place mult, am vazut pe site-urile chinezesti paltoane de genul acesta.
    sper sa primesti macar un articol din cele trei! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa vada mosul si sa-mi aduca ceva, macar asemanator :P

      Ștergere
  3. M-am indragostit de ghetele albastre. Le trec si pe lista mea, sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  4. paltonul e superb..vine sigur mosul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa ajunga si pe la mine. As mai avea neaparat nevoie de inca un palton, ca am inceput sa ma plictisesc de cel galben :P

      Ștergere
  5. Poate vine Mosul pe la tine cu de toate:) e frumos albastrul electric, o esarfa as vrea asa:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Botinele sunt superbe! Eu imi doresc un palton de la Zara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am vazut unul superb, dar nu stiu daca mi-l permit momentan :P

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...