joi, 17 ianuarie 2013

Demachiant Simply Essentials Garnier - REVIEW

Incerc sa nu fiu absenta prea mult, dar este cam greu pentru ca sunt in sesiune si am timpul extrem de limitat. Abia astept sa revin la postarile mele normale :P

Astazi va vorbesc despre demachiantul de la Garnier, Simply Essentials. L-am folosit ceva timp, renuntasem la el in favoarea celui de la Oriflame, dar cum nu am mai facut nicio comanda in ultimul timp, m-am gandit sa il mai recumpar.


Este un demachiant fara alcool, fara coloranti si fara parfum pentru piele sensibila. Imi place mult si m-am bucurat sa vad ca este la fel cum imi aminteam. Demachiantul se poate folosi pentru fata si pentru ochi. 


Produsul are 200ml , iar pretul este destul de mic, doar 14 lei, in Kaufland, dar se gaseste mai peste tot. Este un demachiant cu o consistenta foarte usor care curata foarte bine tenul si ochii, iar dupa demachiere tenul ramane catifelat.


Puncte pozitive:
- curata bine tenul si ochii 
- pret mic 
- cantitate suficienta
- nu ustura ochii la demachiere
- nu are alcool
- nu are coloranti 
- nu usuca tenul 

Puncte negative:
- mi se pare ca are o consistenta un pic prea lichida


Singurul lucru negativ pe care l-am remaract, ar fi faptul ca mi se pare un pic cam apos si daca nu am grija pun prea multa cantitate, dar deja stiu cat trebuie sa folosesc si nu ma deranjeaza prea tare lucrul asta.

Voi l-ati incercat ?

Va pup :* :*



6 comentarii:

  1. acum vreo 5 ani foloseam numai demachiante garnier, mi se pareau foarte ok.

    bafta in sesiune!

    RăspundețiȘtergere
  2. O optiune de luat in seama :) si un review foarte interesant.

    Kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca sunt vreo 8 ani de cand folosesc doa demachiant garnier, cel cu trandafir. E singurul care nu-mi irita ochii. Orice dmachiant am incercat pana acum, imi inrosea pleoapa si ochiul de jur imprejur, pe cand acesta este perfect pt mine. Nu cred ca am sa-l schimb prea curand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am folosit si eu pe acela,dar mai mult imi place asta pentru ca nu imi irita ochii deloc si parca are o formula mai usoara.
      Te pup :* :*

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...