duminică, 24 februarie 2013

Hyaluronic Acid Creme - REVIEW

Am tot vazut la Simona ca si-a tot cumparat multe cosmetice de pe iherb.com si cum majoritatea review-urilor au fost pozitive m-am hotarat sa imi iau si eu o crema de fata pentru ca nu stiam ce crema sa mai folosesc. Avand tenul mixt imi trebuia o crema care sa hidrateze pielea dar nu foarte tare, asa ca am gasit aceasta crema cu acid hyaluronic.

Hyaluronic Acid PM Cream se numeste si este o crema fara parabeni, fara gluten, pentru piele matura. O gasiti AICI  la pretul de 12,10$ si are o cantitate de 59 ml, destul de ieftina, parerea mea. Este recomandata pentru hidratarea si repararea intensa a tenului pe timpul noptii, pentru liniile fine si riduri, fiind potrivita pentru toate tipurile de ten.


Ingrediente: De-ionized Water, Stearic Acid (vegetable source), Avocado Oil, Glyceryl Stearate SE, Cetyl Alcohol, Vegetable Glycerin, Cetearyl Alcohol / Cetearyl Glucoside, Palmitic Acid Ester, Vegetable Squalane, Soy Lecitin, Natural Aroma, Glucose Oxidase / Lactoperoxidase (natural preservative), Cetyl Palmitate, Shea Butter, Mango Butter, Jojoba Oil, Sodium Hyaluronate (Acid Hyaluronic), Potassium Sorbate, MSM, L-Carnosine, Xanthan Gum, Tetrahexyldecyl Ascorbate (Vitamin C), d-alpha Tocopherol (Vitamin E from soy), Soluble Collagen, Grapefuit Seed Extract and Green Tea Extract. 


Puncte pozitive:
- intra repede in piele
- pielea ramane catifelata
- diminueaza ridurile 
- nu are parabeni
- nu ingrasa pielea
- pret mic

Puncte negative:
- dupa ce intra in piele miroase un pic ciudat, a medicamente

O folosesc de vreo doua saptamani si deja se vad efectele pe zi ce trece. O folosesc in fiecare seara pe gat, fata si ochi, dupa demachiere. Are la inceput un miros parca de citrice, iar dupa ce intra in piele miroase un pic ciudat, a medicamente, dar e destul de discret si nu ma deranjeaza prea tare. Dimineata se vad cel mai tare efectele, pielea e mult mai catifelata, mai neteda si mai luminoasa. 

Deci cu siguranta o sa o mai cumpar, pentru ca mi se potriveste foarte bine si nici macar nu e scumpa.

V-am pupat :* :*


6 comentarii:

  1. Si mie mi-ar fi potrivita crema aceasta din cate se pare.
    Sa o folosesti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am pus-o pe lista ca mi se potriveste din descrierea facuta si sunt sigura ca merita incercata<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa o folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca am citit acest articol, o sa vizitez si eu site-ul :)

    te pup,Lorena

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...