vineri, 29 martie 2013

Se cauta Blogger Amdasador ZORILESTORE

Cum o femeie nu are niciodata prea multi pantofi/papuci m-am inscris si eu in campania zorilestore.ro si mi-am ales aceasta pereche de balerini cu influente navy, in nuante de rosu cu alb. Deja m-am gandit cu ce as putea sa  ii port si mi s-ar potrivi perfect cu garderoba.



Tot ma pregatesc de primavara, imi cumpar haine si incaltaminte, dar se cam lasa asteptata primavara anul acesta, sper sa se incalzeasca cat mai repede pentru abia astept sa port si acesti balerini :P

Regulamentul pentru aceasta campanie il gasiti AICI. Acesta va permite sa va alegeti un produs din categoria Curatenia de primavara pe care il veti primi in mod gratuit. ZorileStore este un magazin online unde gasiti o mare varietate de incaltaminte si accesorii sport de femei sau de barbati la preturi accesibile. 




2 comentarii:

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...