miercuri, 27 martie 2013

Styling gel ANIAN - REVIEW

De cand am aflat de la Simona de produsele ANIAN, la inceput de keratina lichida, nu mai pot renunta la ele si as incerca toate produsele pentru ca stiu la ce sa ma astept, adica numai la rezultate foarte bune. 

Folosesc KERATINA LICHIDA , SAMPONUL si MASCA DE PAR REPAIR&PROTECT de mai bine de doi ani si sunt foarte fericita ca am descoperit aceste produse. Inainte sa descopar Anian parul meu era lipsit de stralucire si era foarte deteriorat, mai ales ca il aveam blond deschis si il intindeam cu placa aproape zilnic, iar acum si-a revenit si arata mai bine ca niciodata.

Tot laudand aceste produse la toata lumea, mai ales la prietenul meu, incepuse si el sa foloseasca keratina lichida pentru ca doar asa scapa de matreata pe care o avea in urma folosirii in fiecare zi a unui styling gel. 

A incercat foarte multe geluri de par, firme foarte diferite de la cele mai ieftine pana la cele mai scumpe, dar de la toate facea matreata, folosindu-l in fiecare zi si nu ii oferea aspectul umed pe care si-l dorea. 

Asadar, acum vreo doi ani, plimbandu-ne intr-o zi prin mall, mi-a sarit in ochi standul cu produse Anian din cadrul unui targ care avea loc in  incinta mall-ului si bineinteles ca eu nu am ezitat sa mai imi cumpar cate ceva, iar reprezentantul standului ne-a recomandat si un styling gel cu keratina lichida. Cand am auzit ca este doar 12 lei nici nu am mai stat pe ganduri si l-am cumparat, bine am facut pentru ca a acum e singurul gel pe care il foloseste. 

Cand l-am cumparat era doar o singura varianta de gel, cel cu fixare ultra-puternica, iar acesta primit cadou pentru testare se numeste STYLING GEL CU ALOE VERA, este o formula mai noua, probabil imbunatatita.


DESCRIERE : Gel cu extract natural de ALOE VERA, care datorita proprietatilor sale protejeaza parul, permite aranjarea parului, subliniindu-i stralucirea. Ideal pentru stiluri tineresti si practice, care nu au nevoie de 24 ore de ingrijire sau atentie, pastrandu-le caracterul special. Nu e gras. Usor de indepartat prin periaj sau spalare.

INDICATII : 
APECT UMED : Se pune gel in palma si, folosind degetele se aranjeaza parul ud in stilul dorit. Lasati parul sa se usuce natural.
EXTRA VOLUM : Se aplica gel pe parul uscat sau umed si se coafeaza cu perie si uscator de par.
Puncte pozitive:
- mirosul fresh
- consistenta densa 
- foarte ieftin
- cantitate mare
- datorita consistentei se consuma putin
- parul nu isi schimba aspectul atunci cand se usuca

Puncte negative:
- nu am gasit nici un punct negativ 
Eu personal nu am incercat acest gel, pentru extra volum asa cum este indicat, dar prietenul meu il foloseste in fiecare zi si este super multumit de el pentru ca freza ii rezista intreaga zi, iar seara, freza este exact la fel cum a fost si dimineata, acelasi aspect umed, totul la fel si ce sa mai spun ca este singurul gel care nu ii provoaca matreata, avand keratina in compozitie. 

 Produsul are 250 ml si costa doar 12 lei. Este transparent si are o consistenta densa, deci trebuie folosita o cantitate foarte mica. Mirosul imi place foarte mult, este fresh, parca are o nota de citrice, de fiecare data cand il miros imi vine sa-l mananc :)))

Il gasiti pe site-ul www.triodeluxe.ro  de unde imi cumpar si eu cate ceva aproape in fiecare luna si unde am observat ca in ultimul timp a aparut si categoria de PARFUMURI originale si intentionez sa comand unul in viitorul apropiat. 

In curand o sa revin cu un reviw pentru spuma de par cu keratina lichida, pe care am primit-o pentru testare prin intermediul Simonei.


Va pup :* :*





4 comentarii:

  1. Oooo, da, recomand parfumurile de pe Triodeluxe, in curand o sa vin si eu cu un review! :)

    Astept cu mare curiozitate review-ul pentru spuma cu keratina! :)

    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai citit review-uri despre produsele Anian...poate voi incepe sa le folosesc si eu, macar o prima testare!

    http://www.tendinteinmoda.com/2013/03/giveaway-tendinteinmodacom.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar merita si sunt sigura ca o sa ai rezultate foarte bune.
      Te pup :*

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...