duminică, 9 iunie 2013

Fond de ten Time Plus - Seventeen - REVIEW & SWATCH

 Fiind in cautarea fondului de ten perfect, am gasit cateva review-uri pozitive despre acesta si m-am gandit ca merita incercat, mai ales ca nu e foarte scump.

Astazi m-am gandit sa va impartasesc si voua experienta mea cu acest fond de ten de la Seventeen - Time Plus. Sunt foarte incantata de el si sincera sa fiu sa nu ma asteptam sa fie atat de bun, mai ales ca destul de ieftin.


Dupa ce am citit review-urile pozitive despre el, eram foarte nerabdatoare sa il incerc cat mai repede. Aici a inceput distractia pentru ca nu gaseam in Timisoara un stand Seventeen. Dupa cateva cautari fizice in magazine, am zis sa-mi incerc norocul online si cand sa fiu pe cale sa imi comand unul, gasesc pe facebook cum ca ar exista un stand Seventeen in complexul Euro.  Bineinteles ca a doua zi am fost acolo la prima ora si l-am gasit, parca eram un copil in fata unui stand cu dulciuri :))




Deci fetelor exista stand Seventeen in Timisoara in complex Euro, stand E14, randul 2. Cand am fost eu era destul de bine aprovizionat, la acest fond de ten avea aproape toate culorile, cred ca lipsea doar una. Am fost atat de incantata de el si foarte nerabdatoare sa ajung acasa si sa il incerc, incat am uitat complet faptul ca vroiam sa testez si celalalt fond de ten de la ei, Natural Velvet :P


INGREDIENTE : AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, ISOAMYL, P-METHOXYCINNAMATE, PROPYLENE GLYCOL, TITANIUM DIOXIDE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, TALC, ISONONYL ISONONANOATE, STEARYL DIMETHICONE, POLYGLYCERYL -4- ISOSTEARTE, ETHYLHEXYL, PALMITATE, CERA ALBA, HYDROGENATED CASTOR OIL, CYCLOHEXASILOXANE, STEARIC ACID, ALUMINIUM HYDROXIDE, SODIUM CHLORIDE, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, PARFUM [+/. C.I. MICA, 77120, 77491, 77492, 77499, 77742, 77891]

DESCRIERE : All day color. Oil free. Perfect coverage for all skin types. Natural finish.
INSTRUCTIUNI  : A se agita inainte de aplicare.


PUNCTE POZITIVE :
- are SPF 15
- pret mic
- acoperire medie spre mare
- are 35 ml
- mare varietate de culori
- tenul ramane mat
- rezista 8-9 ore dupa care tenul incepe sa luceasca putin
- nu se strange in pliuri

PUNCTE NEGATIVE :
- singurul lucru care ma deranjeaza este ambalajul, pentru ca atunci cand o sa fie mai putina cantitate o sa iasa cam greu


Produsul are o cantitate de 35 ml, ceea ce este mai rar pentru un fond de ten, majoritatea avand 30 ml, iar PRETUL lui este 33 lei, foarte mic pentru calitatea sa.


Mie personal imi place foarte mult, cand ma uit in oglinda pe parcursul zilei, tenul arata atat de bine ca incat nu imi vine sa cred. Nu ma asteptam deloc sa fie atat de bun. Chiar merita sa-l incercati.


Pentru ca sunt bronzata, nuanta care mi s-a potrivit mie se numeste SUMMER TAN NO.7, ultima nuanta, cred ca nuanta numarul 6 nu exista pentru ca nu am vazut-o pe nicio paleta de culori.

                                                               (click pe poza pentru marire)






In aceasta poza este aplicat doar fondul de ten, fara baza, crema de fata sau pudra. Sincer mi se pare ca isi face foarte bine treaba, mai bine decat unele fonduri de ten mult mai scumpe si cu siguranta o sa-l mai cumpar pentru ca mi se potriveste perfect.


Voi l-ati incercat? Cum vi se pare?

Va pup :* :*


23 de comentarii:

  1. Si eu l-am folosit o buna perioada de timp. Imi placea foarte mult cum arata pe ten si imi rezista. Din pacate in ultimul timp observasem ca din cauza lui ma umplusem de niste chestii urate pe fata si am renuntat in a-l mai folosi :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place foarte mult si il folosesc de o saptamana si ceva, dar nu mi-a aparut nimic deocamdata :P
      Te pup :* :*

      Ștergere
  2. Arata absolut superb, abia astept sa-l cumpar si eu :P Merci pentru review si pentru poze!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am putut sa te ajut :P Abia astept sa aflu si parerea ta :* :*

      Ștergere
  3. Oare gasesc vreun stand in Ploiesti? M-ai facut extrem de curioasa..il vreau neaparat:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Ploiesti nu stiu sa iti spun. Eu am cautat pe google stand Seventeen in Timisoara si am dat de facebook :))) incearca si tu :P

      Ștergere
  4. chiar arata minunat:x
    o sa il trec si eu pe lista pt viitoarele cumparaturi:d

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte bun, il folosesc de ani buni! recent l-am inlocuit cu revlon colorstay doar pt ca rezista mai mult timp pe ten, ca si putere de acoperire se aseamana destul de mult! inca il folosesc pt cearcane si ca sa-l port cu mine in portfard in geanta, cum colorstay-ul e in sticluta si mi-e frica sa-l sparg :D sincer imi pare pretul cam mic pt cate poate!

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am ramas surprinsa cat de bun e, pentru ca sincer, la pretul asta nu ma asteptam la prea multe :P
      Te pup :*

      Ștergere
  6. L-am avut și eu și mi-a plăcut mult. Este un fond de ten accesibil, care își face bine treaba. Pe tenul meu nu rezista mult timp fără pudră, dar cu pudră nu mai aveam probleme cu el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu il folosesc cu pudra pentru a-l fixa mai bine si rezista foarte mult :* :*

      Ștergere
  7. mai am si eu putin din el si se termina , altul nu mai gasec in oras , ultima data mi-am cumparat 2 bucati , le gasisem cu 18 lei .Imi pare rau ca nu am luat mai multe. e printre cele mai bune fdt pe care le-am folosit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca o sa-l folosesc o perioada buna de timp de acum incolo :P, numai sa ramana standul ala in Timisoara :P
      Te pup :*

      Ștergere
  8. Buna!Pt ce tip de ten e acest fdt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In descriere este recomandat pentru toate tipurile de ten si este un fond de ten care nu contine ulei.

      Ștergere
    2. Iauzi.Tipa de la mag.mi-a spus ca e mai mult pt ten uscat,de asta te-am si intreb.Ms,pupici

      Ștergere
    3. Eu l-am folosit destul de mult timp si nu imi ingrasa tenul, desi am tenul mixt. Mie personal mi se potriveste destul de bine, nu stiu la alte persoane :*

      Ștergere
  9. bunaa...si eu folosesc fondul acesta de ten...este ok...in ploiesti il gasesti jos in omnia...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi se pare destul de bun pentru pretul care il are. Te pup

      Ștergere
  10. Hei ! Imi recomandati acest fond de ten,avand in vedere ca atunci cand ma dau cu fond de ten ( de cele mai multe ori,nu mereu ) mi se face aiurea pe frunte,ca si cum mi s-ar lua pielea,pe frunte si pe nas,gen mi se cojeste :(,si m-am dat si cu crema inainte :D?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Nu stiu daca vi s-ar potrivi acest fond de ten, cred ca aveti nevoie de unul mult mai hidratant, cred ca de aceea vi se cojeste. Diferenta in functie de fiecare ten si nu stiu cat de bine vi-ar potrivi acesta, mie imi este destul de ok pentru pretul lui.

      Ștergere
  11. Am folosit si eu acest fond de ten si pot spune ca nu este tocmai potrivit pt tenul gras. Dupa maxim 2 ore daca nu aplici o pudra tenul incepe sa luceasca, cel putin in cazul meu, cat despre puterea de acoperire este una destul de mare.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...