sâmbătă, 17 august 2013

The most weird shoes.....

In fiecare sezon sunt foarte nerabdatoare sa apara noile colectii de pantofi, sa vad ce modele interesante si deosebite au mai realizat marile case de moda. De fiecare data apar tot felul de pantofi care de care mai superbi incat imi ramane gandul la ei o lunga perioada de timp.

Totusi, pe langa colectiile superbe apar si tot felul de ciudatenii, care ma lasa masca si nu le-as purta nici daca le-as primi gratis :P Chair am ramas fara cuvinte cand am vazut acesti pantofi, daca se pot numai asa. Va las cu pozele.....









 Nu stiu voi, dar eu cand i-am vazut pe cei cu botic de catel nu m-am putut opri din ras vreo jumatate de ora :))) Nu am mai vazut pana acum o pereche de pantofi atat de amuzanta....










Nu stiu cu ce scop sunt concepute unele perechi de pantofi, dar cu siguranta sunt cele mai ciudate creatii pe care le-am vazut vreodata.

Sa aveti o duminica minunata !!!

Va pup :* :* :*



4 comentarii:

  1. Cei sub formă de praștie mi se par prea haioși pentru secolul ăsta! M-am distrat copios văzându-i! Mulțumim pentru selecție!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi s-au parut amuzanti, dar eu m-am distrat mai tare la cei cu bot de catel :))) Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pff, unii mai cidati decat altii, nu stiu cine ar cumpara asa ceva, sunt de-a dreptul oribili! :P

    RăspundețiȘtergere
  4. cei cu catelus sunt cei mai cei :)) am ras ceva timp...oricum foarte urate modelele

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...