miercuri, 9 octombrie 2013

Vichy Idelia Life Serum - REVIEW

Astazi vreau sa vorbesc despre acest ser pe care l-am primit pentru testare, in urma aplicarii pe site. Sincer nu ma asteptam sa fie atat de bun, eram sceptica pentru ca din momentul in care am descoperit Bha-ul PC nu credeam ca o sa mai gasesc vreodata care sa se ridice la acelasi nivel.




Am primit esantioanele prin posta, destul de repede din momentul in care am aplicat pe site. Sunt 8 esantioane, fiecare avand 1.5ml. Eu am folosit serul doar seara pentru ca orice as folosi pe timpul zilei mi se ingrasa tenul foarte tare.


Sunt foarte multumita de acest ser, si chiar daca l-am folosit doar o data pe zi, am vazut totusi efectele dupa doar patru zile, ceea ce este foarte bine dupa parerea mea. M-a incantat mult si faptul ca nu are parabeni si ca este destinat tuturor tipurilor de ten.


INGREDIENTE: WATER, GLYCERIN, CYCLOHEXASILOXANE, ISOPROPYL ISOSTEARATE, OCTYLDODECANOL, DICAPRYLYL ETHER, SODIUM TETRAHYDROJASMONATE, DIMETHICONE, DIPROPYLENE GLYCOL, POLUMETHYL METHACRYLATE, CI 17200/RED CARBOMER, SODIUM HYALURONATE, SODIUM HYDROXIDE, SILICA, PHENOXYETHANOL, ADENOSINE, POLOXAMER 338, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, POLYSILICONE-11, FRAGRANCE, CODE FIL : B160458/2


Despre ser pot sa va spun ca intra foarte repede in piele si are un miros minunat de flori, iar dupa cele cateva zile am observat cum tenul meu este mai luminos, revigorat, decat de obicei si este mai catifelat si arata mult mai bine, chiar daca sunt obosita. Am vazut ca promite si o culoare uniforma a tenului, dupa patru zile inca nu am vazut vreun efect sesizabil, probabil trebuie folosit un timp mai indelungat.


Nu mi-am putut da seama exact ce efect are asupra porilor pentru ca folosesc de mult timp BHA si am scapat de problemele cu porii. Banuiesc ca are efect destul de bun si pentru acest lucru pentru ca nu am observat sa mi se fi marit porii de cat timp il folosesc. Tin sa mentionez ca in acest timp nu am mai folosit nicio crema de fata sau exfoliantul Bha.


Pe site-uri l-am gasit la un pret de circa 150 lei, la o cantitate de 30 ml. Acum ca am vazut cat de bun este o sa merg sa il caut si in farmacii sa vad la ce pret este.

Mai multe pareri despre acest ser am gasit AICI pe site, unde puteti aplica pentru a primi si voi pentru testare aceste esantioane.

Voi l-ati incercat?? Ce parere aveti??

Va pup :* :*


4 comentarii:

  1. Eu nu l-am folosit, dar am citit impresii diametral opuse despre el, ba ca e foarte bun, ba ca e foarte prost. Pana la urma parerile sunt diferentiate in functie de nevoile pielii fiecaruia. Ma bucur ca ti-a placut, ar trebui sa folosesti si un serum pe langa bha, ar fi minunata combinatia. :)
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il folosesc cam de o saptamana (mie imi ajunge un pliculet 3 zile) si mi se pare super. Nu stiu ce am sa fac dupa ce mi se vor termina mostrele pentru ca nu imi permit sa il achizitionez...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi ajunge doar 2 zile pentru ca ma dau din belsug :))

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...