duminică, 17 noiembrie 2013

Masca de par si balsam APIDERMALIV - REVIEW

Vi-am spus acum ceva timp ca sunt foarte curioasa cum sunt produsele apicosmetice, mai ales cele pentru par, pentru ca nu am incercat niciodata si tot timpul imi place sa incerc lucruri noi.


Am primit acum ceva timp aceste produse pentru testare, le multumesc celor de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj, insa nu am vrut sa ma grabesc cu review-ul pana nu le-am folosit suficient incat sa imi pot forma o parere.




Gama pe care am ales-o pentru testare este masca de par si balsamul Apidermaliv, fiind o gama ultranutritiva pentru par uscat si devitalizat. Produsele primite sunt sub forma de mostre, deci cele prezenatate de mine sunt mult mai mici decat cele de pe site.



Ambele produse au o consistenta mai groasa si un miros placut si discret de miere. Din cauza consistentei este necesara o cantitate destul de mica pentru tot parul. Le-am folosit cam 4-5 spalari si mi-am dat seama cum sunt pentru parul meu.



Mi-a placut ca nu incarca deloc parul, desi au o consistenta mai groasa decat mastile de par pe care eu le-am mai incercat, dar din pacate am observat ca aceste produse nu se potrivesc parului meu.


La inceput mi s-au parut destul de bunicele, dar dupa cateva folosiri mi-am dat seama ca parul meu arata uscat si fragil, probabil si din cauza faptului ca folosesc des placa de par si ondulatorul. Ori nu am ales eu gama potrivita pentru mine, ori nu fac fata agresiunilor parului meu si poate doar la mine nu au functionat cum trebuiau. Parerea mea este ca merita incercate, pretul lor fiind foarte accesibil.

Voi ati incercat aceste produse ??Cum vi se par??

Va pup :* :*



3 comentarii:

  1. Ce bine ca ai pus lista de ingrediente, eram curioasa ce anume contine masca aceasta. Din cate am vazut eu, fetelor le plac aceste produse, desi pe mine lista nu ma impresioneaza prea tare. Untul de shea si laptisorul de matca sunt la coada listei de ingrediente, probabil au o pondere foarte mica.
    Mie imi plac mastile de par cu siliconi, mi-am dat seama ca acela este ingredientul care face diferenta pe parul meu.
    Sunt curioasa ce testezi acum, ma gandesc ca ti-ai cumparat altceva :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din pacate nu au efect prea bun la mine. Mi-am cumparat ceva de pe iherb, de la Giovanni, astazi o incerc prima data, abia astept sa vad cum este :P

      Ștergere
  2. Am participat si eu la campania lor si chiar mi-au placut produsele, planuiesc sa le cumpar in full size. Te pup ! :*

    http://didiibeauty.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...