miercuri, 11 decembrie 2013

Cadouri personalizate pentru Craciun

         In ultima vreme nu am avut prea mult timp liber, mai ales ca de la 1 decembrie a inceput peste tot agitatia specifica sarbatorilor. Toata lumea cauta cadourile cele mai potrivite pentru cei dragi, asa cum fac si eu de altfel.

      Sincer anul acesta chiar nu am nicio idee despre ce cadouri sa fac familiei si apropiatilor. Voi de unde va inspirati ?? Eu parca m-am saturat de cadourile clasice, gen dulciuri, cosmetice si accesorii, pe care le-am facut in fiecare an si as vrea ceva deosebit, care sa aiba o insemnatate mai mare pentru persoana respectiva, ceva mai mult decat un simplu parfum sau o crema de fata..


      Problema cea mai mare ar fi cadoul pentru iubitul meu, pentru ca i-am cumparat de-a lungul timpului tot ce se putea face cadou unui barbat, de exemplu cosmetice pentru barabti, haine, accesorii, dulciuri, incaltaminte, gadgeturi si chiar nu am nicio idee originala. Mi-as dori un cadou personalizat, dar nu va ganditi la cani, perne sau tricouri cu poza mea pentru ca nu imi plac deloc aceste dulcegarii si nu cred ca ar fi apreciate nici de el :P Chiar nu am nicio idee!


       A doua problema ar fi mama mea, si ei pana acum, i-am cumparat intreaga gama de cadouri clasice: haine de tot felul, accesorii, incaltaminte, cosmetice, parfumuri, obiecte pentru decorarea casei. Numai electrocasnice nu i-am cumparat niciodata, nu pentru ca nu ar fi binevenita si nu i-ar usura munca, insa mie personal nu mi se pare un cadou potrivit pentru o femeie cu nicio ocazie din an. Aparatura electrocasnica i-as cumpara-o pur si simplu ca o surpriza din partea mea, fara nicio ocazie speciala.

      Pentru ca mama este pasionata de designul interior, am profitat de acest lucru de-a lungul timpului si am cadorisit-o inclusiv cu carti si albume de amenajari interioare. Anul acesta, daca tot l-am pus sub semnul cadoului personalizat, parca as opta pentru o lenjerie pat din bumbac satinat pe care sa o personalizez intr-un centru specializat. M-am gandit chiar si la doua mesaje pe care le pot imprima in partea de jos a fiecarei perne, unul pentru mama si unul pentru tatal meu, sunt sigura ce vor fi foarte impresionati. Voi ce spuneti, credeti ca ar fi o idee buna?


Nici pentru celelalte persoane deosebite din viata mea nu am vreo idee mai altfel, asa ca este binevenita orice sugestie :P

         Mie personal, imi place foarte mult sa fac cadouri, evident ca imi place sa si primesc, ca doar sunt femeie, insa cel mai mult imi place expresia aceea de nerabdare, surprindere si bucurie pe care o zaresc pe fata unei persoane apropiate atunci cand primeste si deschide cadoul din partea mea. Pentru aceasta merita tot efortul din lume - sa gasesc si sa aleg cadoul ideal.
Anul acesta stiu doar un singur lucru, ca toate cadouri vor fi impachetate in totalitate de mine, voi alege felicitari pe care le voi scrie personal cu mesaje venite din suflet si care sper sa produca un plus de bucurie celui care o va citi. 
Asadar abia astept, pe langa cadourile propriu-zise, sa merg si sa cumpar cele mai frumoase ambalaje si hartii de impachetat, felicitari si fundite colorate si sa-mi pun creativitatea si imaginatia la lucru. :)


Voi ce cadouri faceti celor dragi??

Va pup :* :*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...