miercuri, 8 ianuarie 2014

Fond de ten Pharmaceris - REVIEW & SWATCH

Imi doresc de ceva timp sa mai incerc si alt fond de ten pentru ca m-am plictisit de cel de la L`oreal, dar nu stiam exact ce sa imi cumpar, vroiam ceva nou si accesibil. Am descoperit acest fond de ten in farmaciile Sensiblu si eram destul de curioasa cum este si vroiam sa il incerc, iar in momentul cand a fost la reducere nu am ezitat sa il cumpar.


Descriere: Fond de ten fluid cu acoperire intensa
Indicatii: Recomandat pentru toate tipurile de ten (inclusiv tenul sensibil si cel cu probleme). Ajuta in camuflarea imperfectiunilor (pigmentatie neregulata, capilare dilatate, cicatrici post-acneice, cearcane, acnee rosacee). Produs testat si tolerat foarte bine de pielea sensibila.
Actiune: Fluidul camufleaza perfect imperfectiunile tenului fara sa creeze un efect neplacut de masca. Microcapsulele de filtre minerale protejeaza impotriva actiunii nocive a razelor UVA si UVB.

NU CONTINE CONSERVANTI, PARABENI SI SUBSTANTE PARFUMATE.



Ingrediente: AQUA,  CYCLOPENTASILOXANE,  GLYCERIN,  C12-15 ALKYL BENZOATE, VINYL DIMETHICONE,  BUTYLENE GLYCOL,  ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE,  PENTYLENE GLYCOL,  TITANIUM DIOXIDE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE,  POLYSILICONE-11,  POLYGLYCERYL-3 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE,  POLYGLYCENYL-4 ISOSTERATE, MAGNESIUM SULFATE,  BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE,  DIMETHICONE, ALUMINIUM HYDROXIDE,  STEARIC ACID,  NIACINAMIDE,  PROPYLENE GLYCOL, CANDELILLA CERA,  TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE,  LONICERA CAPRIFOLIUM,  FLOWER EXTRACT,  LONICERA JAPONICA,  SODIUM HYALURONATE,  SILYBUM MARIANUM EXTRACT,  CI 77891,  CI 77492,  CI 77491,  CI 77499.

TERMEN DE VALABILITATE: 6 luni de la deschidere


PRET: 57.29 LEI SAU 34 LEI LA REDUCERE
UNDE SE POATE GASI: IN FARMACIILE SENSIBLU

PUNCTE TARI: 
- putere mare de acoperire
- pret accesibil
- textura usoara
- rezista cam 7-8 ore
- are SPF 20
- textura non-uleioasa
- ambalajul cu pompita nu lasa aerul sa intre
- nu are efect de masca

PUNCTE SLABE: 
- varietate mica de nuante, doar 3 nuante


Imi place mult ca are o acoperire mare, nu se mai vad cearcanele, nici roseata, iar tenul arata perfect. Dupa cateva minute de la aplicare parca este un pic absorbit de ten si arata foarte natural.


Desi sunt doar 3 nuante la acest fond de ten, nuanta Sand mi se potriveste perfect. Am folosit acest fond de ten aproximativ de 2 luni si mi-a placut foarte mult, insa in ultimul timp am avut ceva probleme cu tenul si am dezvoltat o iritatie de la un anumit ingredient dintr-o crema de fata si acum cand folosesc acest fond de ten, dupa 7-8 ore mi se strange in pliuri foarte inestetic. Precizez ca nu stiu exact daca este de la acest fond de ten ori tenul meu este problema.

        

In aceasta poza am folosit :
- fond de ten Pharmaceris
- pudra MUA - Matte Perfect Loose Powder
- blush MUA - blusher no. 4
- paleta MUA - Ever After, Matte Palette
- paleta FakeFace Cosmetics (review aici)
- creion dermatograf retractabil Oriflame
- fard de sprancene FakeFace Cosmetics
- luciu de buze MUA - Out There Plumping Lipgloss



Voi ati incercat acest fond de ten, cum vi se pare ??        

Va pup :* :*








6 comentarii:

  1. Arata super, super fain pe fata, intr-adevar acopera foarte bine si nuanta este perfecta pentru tenul tau. Sa-l folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. In ce perioada il pot gasi la reducere?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca este o perioada anume, eu l-am cumparat prin decembrie. Numai daca urmaresti la Sensiblu...

      Ștergere
  3. Il folosesc...e singuru care imi.place momentan...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...