vineri, 17 ianuarie 2014

My new Romwe jacket....

Daca puteti sa credeti, eu nu aveam nicio geaca de piele sau imitatie de piele neagra, aveam doar una alba care nu mai imi place si una bej care ati mai vazut-o pe blog :P




Parca nu mi-a placut niciun model din magazine foarte tare, asa ca m-am orientat spre online si cand am vazut-o pe aceasta de pe Romwe mi-a stat gandul numai la ea si a trebuit sa mi-o comand.

Jacheta Romwe - 49.99$

Am crezut ca nu mai ajunge, pentru ca am comandat-o in a doua saptamana din decembrie si a ajuns abia saptamana asta, deci a durat destul de mult.


Imi place destul de mult, e un pic sifonata dar numai bine pana vine vremea mai calda sa o pot purta isi revine stand pe umeras :P




Voua cum vi se pare??

Va pup :* :*




5 comentarii:

  1. Seamana destul de bine cu a mea de pe Sheinside...sa o porti cu placere! Si eu de cand o am pe a mea o port in permanenta chiar si acum peste pulovere groase.
    Tu nu aveai o geaca din piele naturala maro cu blanita detasabila? Una suuuuuuuper faina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aveam geaca aceea maro dar din pacate mi s-a stricat, cand am vrut sa o port intr-o zi am observat ca incepe sa se sfasie si nu stiu din ce cauza ca doar am tinut-o in dulap :(((

      Ștergere
  2. E foarte draguta ! Sa o porti sanatoasa !:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguta e geaca, o am si eu si parca nu se demodeaza niciodata. Te pup

    http://shoeper-women.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...