sâmbătă, 1 februarie 2014

Azi imi place...

Am intrat astazi pe site-ul celor de la Zara si m-am indragostit iremediabil de aceasta rochita. Mi se pare perfecta pentru mine, comoda si superbaaaa.



Probabil imi place atat de mult pentru ca este in nuante de albastru, culoarea mea preferata. Abia astept sa o vad si in realitate si bineinteles cum imi vine, pentru ca din aceste poze nu imi pot da seama :P










Al doilea lucru pe care il vreau este aceasta poseta de piele. Desi spun de fiecare data ca nu o sa-mi mai cumpar posete foarte mari, parca au un magnet pentru mine. Chiar nu am poseta nuanta aceasta :P










Va doresc o duminica placuta !!!

Va pup :* :*




6 comentarii:

  1. Ce bine arata poseta:X
    Si mie imi plac mult gentile spatioase:)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult. Abia astept sa o vad si in realitate. Te pup :*

      Ștergere
  2. Oh, ce frumoasa e rochita, e minunata!!! Si geanta e foarte faina, dar mie mi-a ramas sufletul la rochie! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a ramas gandul la ea, mi s-ar potrivi perfect :)))

      Ștergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...