luni, 17 februarie 2014

Campania Persil - Buzzstore

Am devenit BUZZer de ceva timp, insa pana acum nu primisem nimic pentru testare pentru ca nu ma nimerisem printre fericiti participanti la campanii.

Cand am fost anuntata, acum ceva timp, ca sunt aleasa pentru testarea detergentului Persil gel prin campania de testare de produse gratuite oferite de BUZZstore, sincer am fost surprinsa dar si foarte fericita in acelasi timp.


Saptamana trecuta am si primit prin curier kit-ul care contine:


- 1 x Detergent Persil Expert Gel 1,46l pentru 20 spalari
- 10 x Detergent Persil Expert Gel 73ml pentru 10 prieteni
- 11 x Brosura informativa pentru mine si prietenii mei cu informatii utile despre cum poti aduce la viata hainele patate sau ingalbenite cu doar o cantitate mica din detergentul lichid Persil Expert Gel
- 11 x Voucher reducere la achizitia de detergent Persil
- 1 x Prosop alb de fata oferit in dar de Persil si BUZZstore


Sincer pana acum nu am incercat detergent lichid decat capsule si nu am fost foarte incantata de ele. Detergentul lichid parca mi se parea prea scump, poate pentru ca nu stiam exact cum se dozeaza la fiecare spalare. 


Am spalat de cateva ori cu acest detergent lichid si imi place enorm de mult cum miroase, am incercat chiar si fara balsam de rufe. Cat despre curatare sincer sa nu ma asteptam sa curete atat de bine, inainte sa il incerc eram foarte convinsa ca detergentul pudra spala mult mai bine, nu stiu cum am ajuns la concluzia asta :P



Dupa ce am primit kit-ul am impartit repede la toti prietenii , voucherele de reducere, brosurile informative si bineinteles pliculetele cu mostre pentru a-si exprima si ei parerea despre acest detergent.



 Imi place mult la aceasta campania faptul ca informeaza lumea despre folosirea si dozarea corecta a acestui detergent pentru ca, poate, nu toata lumea stie exact cum se foloseste acest detergent, mai ales persoanele incepatoare. Mai multe detalii gasiti pe pagina celor de la Persil.


Dupa ce acest detergent m-a convins ca trebuie cumparat am fost sa verific pretul, pentru ca eram perfect convinsa si de faptul ca este mult parea scump, insa nu este deloc asa. Pretul pentru 20 spalari este la fel ca si pentru detergentul pudra. In concluzie, cred ca o sa cumpar de acum incolo acest detergent.



Voi l-ati incercat vreodata ??
Cum vi se pare ??

Va pup :* :*



5 comentarii:

  1. le-am primit si eu, am dat mai departe plicurile si reducerile.Imi place, spala bine, sa nu mai zic de miros :x

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de cativa ani spal doar cu detergent lichid, nici nu mai stiu cum este cel pudra :P
    Am folosit si eu persil si sunt foarte multumita de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a parut ca este mult mai scump, dar uneori nu mai este nevoie de balsam si asa economisesti banii defapt :P

      Ștergere
  3. Da, l-am testat si eu! Super incantata de el si de miros! recomand!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...