miercuri, 6 august 2014

Hello....i`m back

Nici nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul, parca ieri a fost ultima mea postare si cand ma uit la data, vad a trecut o vesnicie defapt. Nu am fost plecata, doar ca s-au intamplat mai multe evenimente destul de importante in ultimul timp si am simtit nevoia sa iau o mica pauza de la toate lucrurile ce-mi intrasera in rutina, cred ca si voi ati trecut prin asta la un moment dat.



Am atatea noutati sa va arat si atatea pareri sa va impartasesc incat abia astept sa ma apuc de treaba.Incet, incet o sa imi reintru in normal cu postarile si sa ma ocup din nou de coltisorul meu care imi place atat de mult.

Ne auzim cat de curand. Va pup :* :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...