miercuri, 12 noiembrie 2014

Oriflame Colour Drop Lipstick - Liquid Red REVIEW

In ultimul timp mi s-a pus pata pe nuanta de rosu, imi doresc ba rochie rosie, ba poseta, pantofi, accesorii sau ruj. Una din probleme mele este ca nu gasesc nuanta de rosu potrivita, mie imi place rosu acela puternic si vibrant care avantajeaza aproape pe oricine, iar prin magazine nu este prea usor de gasit.



Pana gasesc restul, am rezolvat-o cu rujul, l-am gasit la Oriflame. Nu eram sigura daca este nuanta potrivita, m-am gandit vreo jumatate de ora daca sa il comand sau nu, timp in care am cautat peste zeci de review-uri la aceasta nuanta si pana l-am urma m-am hotarat si l-am adaugat in cos :P



Eram foarte nerabadatoare sa il primesc, iar in momentul cand a ajuns coletul am fost foarte fericita, e fix nuanta care mi-o doream la un ruj, stiu ca nu este perfect ca si rezistenta dar culoarea imi place maxim si mi se pare potrivita pentru mine.


INGREDIENTE: OCTYLDODECANOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, BIS-DIGLYCERIL POLYACYLADIPATE-1, POLYBUTENE, CANDELILLA CERA, MICA, PARAFFIN, POLYETHYLENE, CERA MICROCRISTALLINA, CERA CARNAUBA, TOCOPHERYL, ACETATE, SIMMONDSIA, CHINENSIS SEED OIL, PARFUM, SILICA, PROPYLPARABEN, PENTYLENE GLYCOL, BHT, TOCOPHEROL, BISABOLOL, CITRUS AURANTIUM AMARA FLOWER EXTRACT, +/- CI 15850, CI 17200, CI 19140, CI 42090, CI 45410, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77891.

Puncte pozitive:
- culoare foarte pigmentata
- pret accesibil
- nu se strange
- e destul de moale si hidratant
- luceste foarte frumos

Puncte negative:
- se poate comanda doar din catalog
- nu rezista mai mult de cateva ore
- are un miros ciudat


Trecand peste mirosul un pic ciudat, chair imi place acest ruj, este foarte mat, cum ma si asteptam, iar culoarea de rosu este potrivita pentru mine mai ales ca nu am niciun ruj in aceasta nuanta.


Voi l-ati incercat ?? Cum vi se pare ??

Va pup :* :*


3 comentarii:

  1. Nuanta e tare frumusica! Chiar imi place!
    Sa te bucuri de el. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar iti sta foarte bine, intr-adevar e o nuantra de rosu foarte potrivita tenului tau.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comentariu

Sleek Ultra Mattes Darks V2 - REVIEW & SWATCH

Cred ca paletele Sleek nu mai sunt un secret pentru nimeni si aproape fiecare bloggerita are macar o paleta in trusa de make-up. Mie imi pla...